środa, 2 grudnia 2015

5 powodów dla, których kocham święta Bożego Narodzenia!


Grudzień to zdecydowanie najbardziej magiczny i cudowny miesiąc jaki istnieje. Kojarzy mi się z zapachem choinki, pierników, z wieczorami spędzonymi z kubkiem ciepłej herbaty przy romantycznym filmie. No i grudzień to oczywiście święta Bożego Narodzenia! Nie znam drugiej osoby, która kochałaby ten czas tak bardzo jak ja! Tak, trzeba to przyznać, mam szaloną obsesję na punkcie świąt i wszystkiego co świąteczne, ale też mam ku temu swoje powody,a oto one:

1.Prezenty 
No jasne, że prezenty sprawiają, że kocham święta, a jakżeby inaczej! Choć nie do końca chodzi mi o dostawanie, a o dawanie. Uwierzcie mi, nie ma nic lepszego niż radość i ekscytacja ukochanej osoby otwierającej prezent, który tak długo staraliście się wybrać (ja zawsze bardzo długo wybieram). Dla mnie już sam proces pakowania prezentów jest niezwykle przyjemny, a dokładając do tego świąteczną piosenkę magiczny nastrój macie gwarantowany!

2.Wystrój
Teraz coś dla osób lubiących aranżację wnętrz (lub coś na kształt tego). Święta to idealny moment na zmianę wystroju w mieszkaniu, czy w pokoju. Oczywistością jest, że uwielbiam dekorować pokój na święta(mam tendencję do przesadzania w tej materii), wszystkie te urocze ozdoby, świeczuszki, lampki, sprawiają, że czekam na ten czas jeszcze bardziej! Zdecydowanie musiał to być jeden z pięciu powodów dla, których kocham święta!

3.Miłość
Ktoś mógłby powiedzieć, że to przereklamowane i przesłodzone, ale tak właśnie jest- uwielbiam święta, bo otaczam się osobami, które kocham i które kochają mnie. Mam to szczęście, spędzać je z najdroższą mojemu sercu osobą, z moim ukochanym, który chyba dzięki mnie trochę bardziej polubił ten czas :) Przy tym punkcie chciałam zachęcić do pielęgnowania relacji z najbliższymi, bo bez nich ten czas nigdy nie byłby taki sam.

4.Jedzenie 
To właśnie w grudniu można objadać się bez wyrzutów sumienia! Na samą myśl o wigilijnych potrawach mam ochotę coś zjeść! Czy tylko ja mam tak, że w święta wszystko smakuje mi bardziej? Na szczęście pierniczki piekę już w następnym tygodniu :)

5.Filmy i muzyka 
Zdecydowanie piosenki i filmy pięknie dopełniają świąteczny czas i wszystko staje się jedną harmonijną całością. Tak wiem, brzmi to dosyć patetycznie, ale tak własnie jest, muzyka i filmy idealnie wprowadzają mnie w świąteczny nastrój i pozwalają mi się zrelaksować. I mówcie co chcecie, ale Kevin to must have!

To właśnie powody dla, których kocham święta, oczywiście z przymrużeniem oka. Prawdziwą istotę tego czasu pięknie pokazuje ten właśnie filmik https://www.youtube.com/watch?v=kuRn2S7iPNU
Wesołych świąt! Paulina

fot.playbuzz.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz